Om mig

Mitt foto
Trollhättan, Västra Götaland, Sweden
Är en 23årig tjej från Mellerud som flyttade till Trollhättan för ca 4 och ett halvt år sen. Har två barn, Oliver född 06 och Lukas född 08.

torsdag 10 december 2009

Årets önskelista.



Snälla tomten. I år önskar jag mig följande:

*Ett par nya skor eftersom mitt sista hela par tappade hela sulan tidigare.

*Bh:ar, eftersom mina 10 år gamla bhar börjar ge med sig.

*Strumpor- eftersom jag bara har omaka par.

*En ny stekpanna eftersom våran verkar ha en bollformad botten.

*En ny soffa eftersom den vi har nu är bajsfärgad.

*En ny vardagsrumsmatta eftersom den vi har ni är röd och inte alls matchar den bajsfärgade soffan (Och chansen att vi får en ny soffa i julklapp förmodligen är lika med noll)

*En ny mascara- den jag har nu är torrare än sanden i Sahara.

Ja, kära tomten? Är detta för mycket begärt? Tänk dig själv att gå i skor utan sulor. Det är obekvämt, pinsamt och kallt. En bh med ett bhband är inte heller så förbaskat rockigt.

3 kommentarer:

Cia sa...

Hej Emma!
Kul att du börjat blogga igen =)
Tycker absolut inte din önskelista är från drömmarnasland utan verkar ju helt genomförbar. Håller tummarna för dig!
Vi har en gammal skinsoffa (hörn) i vårt garage om ni skulle vara intresserade av en sådan så får ni den för 500kr. Hör du någon annan som är i behov av en soffa och kan tänka sig en sån så hör av dig. Skulle gärna få in bilen där =) Det står en ganska ny diskmaskin där också om du vet nån som behöver en sådan....så vet du vart det finns.

Eva sa...

Men va fasen - gör som Rosing måla ett par skor och en bh vettja!

Tomten undrar nog vad du har för storlek på BH:n och skorna förresten...

Eva sa...

Jaa du....det blir inte lätt för tomten det här...hur tror du att han ska kunna hålla reda på allas BH-storlekar????

Bloggarkiv