Om mig

Mitt foto
Trollhättan, Västra Götaland, Sweden
Är en 23årig tjej från Mellerud som flyttade till Trollhättan för ca 4 och ett halvt år sen. Har två barn, Oliver född 06 och Lukas född 08.

söndag 3 januari 2010

Lite bilder...





Bilden högst upp till vänster är ett tag sen, han ser så liten och pluttig ut med napp. Han slutade med nappen när han var 1 år och 1 månad. Så nåt sånt är han på bilden.
Bilden högst upp till höger är Sofias hund Åke. Så jäkla ful han kan göra sig.
Oliver och Lukas kollar på tv.





Lukas i garderoben :)
Min lilla kloka uggla :) Lånade morfars glasögon på juldagen.
Gud va roligt de hade när de provade dessa. Vi andra skrattade ganska gott också kan jag säga.
Mina snoriga klok-uggla =)







2 kommentarer:

Lina sa...

Haha, vilka härliga bilder :)

Eva sa...

Sötnosar - med eller utan snorkråkor....<3<3<3

Bloggarkiv