Om mig

Mitt foto
Trollhättan, Västra Götaland, Sweden
Är en 23årig tjej från Mellerud som flyttade till Trollhättan för ca 4 och ett halvt år sen. Har två barn, Oliver född 06 och Lukas född 08.

tisdag 16 mars 2010

Oliver


... min stora pojk har magsjuka. Han började spy vid 21-tiden igår. Jag var på jobbet och Jyrki ringde mej. Oliver hade då spytt ner vår säng, toaletten, köket och badrummet. Jag gick, efter jobbet, till hemmakväll å köpte glass och coca cola till honom som han fick när jag kom hem. Stackars liten, han hade kräkts så mycket att han inte hade mer att spy upp :( Han fick i sig lite glass å cola och sen började han kräkas- igen.

Inatt kräktes han en gång, men hade ont i magen och jag fick springa upp å serva honom med vatten flera gånger. Nu ligger han som en utslagen hjälte på soffan.
Jag skulle egentligen varit på studiebesök på NÄL idag men det får jag skippa. När mina barn är sjuka vill jag kunna vara till hands för dem.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv