Om mig

Mitt foto
Trollhättan, Västra Götaland, Sweden
Är en 23årig tjej från Mellerud som flyttade till Trollhättan för ca 4 och ett halvt år sen. Har två barn, Oliver född 06 och Lukas född 08.

torsdag 17 december 2009

Sista dagen i skolan...


Morgonen började med att jag hälsade på en upplyst buske som jag trodde var Mike. Nej, jag hade inte tagit något- det var mörkt och busken färgades gul av belysningen, Mike har en gul jacka och därför trodde jag att det var han. Ingen såg mej vifta, ingen hörde mej skrika. Puh...


Jag gick för övrigt ut första terminen med hyggliga betyg. VG i Medicinsk grundkurs, VG i Vård och omsorg, MVG i datorkunskap och VG i psykologi. Jag känner mej rätt nöjd men hade jag bara lagt mer lite mer tid så hade jag fått bättre betyg så det stör mej lite.
Jag avslutar detta blogginlägg med en liten felsägning:
Gordon sitter i fönstret och nyser.
Jag: Här sitter du och fräser Nyson!
Det jag skulle säja var: Här sitter du och nyser Gordon.
Det blev liksom inte rätt nånstans.


1 kommentar:

Joanna sa...

det e alltid trevligt att höra att det e fler som e lika synskadade som jag e... :P mike har alltid varit lite lik en buske...

Bloggarkiv