Om mig

Mitt foto
Trollhättan, Västra Götaland, Sweden
Är en 23årig tjej från Mellerud som flyttade till Trollhättan för ca 4 och ett halvt år sen. Har två barn, Oliver född 06 och Lukas född 08.

söndag 20 december 2009

Snart är det jul... vart sjutton tar tiden vägen?



Ursäkta mitt dåliga uppdaterande men jag har mycket att stå i just nu. Igår jobbade jag från 16-21.30 och det ska jag göra även idag. På måndag och tisdag jobbar jag 07.00-16.00.



Igår arbetade jag för första gången helt själv och det gick jättebra. När jag kom hem så var jag helt slut i benen och idag känns det som jag har träningsvärk i hela kroppen. HAHA!



Jo, min minste son Lukas tyckte inte att jag var värd nån vidare sovmorgon så han bestämde sig för att stiga upp 04.30. Det känns lagom kul när man är helt utmattad, men jag ska va vaken till 07.00 sen får Jyrki ta över så jag får sova en liten stund till.



Tänk att det snart är jul! Alltså, på torsdag är det julafton!! Julkänslan har då inte infunnit sig hos mig ännu, trots julpynt högt å lågt. Har ni fått någon julkänsla? Jag har inte haft julkänsla på flera år tror jag, det är tråkigt för jag älskar verkligen jul och dagarna innan och efter.
Nää, nu ska jag försöka mysa med min lilla huligan å göra honom trött så att vi kan lägga oss och sova igen :)

Wish me luck...

Inga kommentarer:

Bloggarkiv